Меню

Блог

Филтри

Супер храни за супер сън!

Супер храни за супер сън!

Храни за супер сън!

На кой не му се е доспивало след хапване?!

Оказва се, че не само тежкия работен ден или откровена любов към неустоимия комфорт на матрака и съня могат да предизвикат сънливост.

Отношение към сънливоста има, и храната която консумираме.

Има шест храни които подпомагат качествения сън.

1. Млечните продукти

Твърдите сирена имат най-силен ефект върху съня, тъй като са с най-богато съдържание на калций. В комбинация с крекери те могат да предизвикат по-сънотворен ефект заради съдържщите се в тях въглехидрати, които засилват функцията на триптофана (триптофана е една от 20-те основни аминокиселини и е жизнено важна аминокиселина за човека, тоест човешкото тяло не го произвежда. Триптофанът трябва да се доставя чрез храната или добавки).

2. Бадем

Бадема има много богато съдържание на триптофан, аминокиселината, която произвежда мелатонин (хормонът на съня). Освен това бадема е пълен с магнезий които има свойството да облекчава напрежението и умората в мускулите, и по този начин ни кара да ни се доспи.

3. Банан

Високото съдържание на захар, калий и магнезий улеснява лесния достъп на триптофан до мозъка, и от там сънливост.

4. Орех

Ореха не е така богат на триптофан, но има свой източник на мелатонин. Доказано е, че консумацията на повечко орехи, увеличава съответния хормон в кръвта, и ни се доспива.

 

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Полезни съвети

Полезни съвети

Супер храни за супер сън!

Супер храни за супер сън

Оказва се, че не само тежкия работен ден или откровена любов към неустоимия комфорт на матрака и съня могат да предизвикат сънливост. Оказва се, че не само тежкия работен ден или откровена любов към неустоимия комфорт на матрака и съня могат да предизвикат сънливост. 2017-07-21T03:34:00-04:00 Супер храни за супер сън!

Храни за супер сън!

На кой не му се е доспивало след хапване?!

Оказва се, че не само тежкия работен ден или откровена любов към неустоимия комфорт на матрака и съня могат да предизвикат сънливост.

Отношение към сънливоста има, и храната която консумираме.

Има шест храни които подпомагат качествения сън.

1. Млечните продукти

Твърдите сирена имат най-силен ефект върху съня, тъй като са с най-богато съдържание на калций. В комбинация с крекери те могат да предизвикат по-сънотворен ефект заради съдържщите се в тях въглехидрати, които засилват функцията на триптофана (триптофана е една от 20-те основни аминокиселини и е жизнено важна аминокиселина за човека, тоест човешкото тяло не го произвежда. Триптофанът трябва да се доставя чрез храната или добавки).

2. Бадем

Бадема има много богато съдържание на триптофан, аминокиселината, която произвежда мелатонин (хормонът на съня). Освен това бадема е пълен с магнезий които има свойството да облекчава напрежението и умората в мускулите, и по този начин ни кара да ни се доспи.

3. Банан

Високото съдържание на захар, калий и магнезий улеснява лесния достъп на триптофан до мозъка, и от там сънливост.

4. Орех

Ореха не е така богат на триптофан, но има свой източник на мелатонин. Доказано е, че консумацията на повечко орехи, увеличава съответния хормон в кръвта, и ни се доспива.

 

, ,

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки